niedziela, 14 lutego 2016

Mazury, Mazury domowe kury!

Jakiś czas temu przeczesywałam internet w poszukiwaniu ciekawych, rzadko spotykanych tkanin, natknęłam się wtedy na Drecotton (o której to stronie pisałam wcześniej) i Tkaniny.net. I właśnie na tej drugiej stronie odkryłam materiały które zaparły mi dech w piersiach i mimo, że były dość drogie chciałam zamówić kilka na próbę jednak ostatecznie odstraszyła mnie przesyłka, a dokładnie jej cena: ponad 30 zł! Stwierdziłam więc, że trochę poczekam i skuszę się ale przy większych zakupach:) Ale wracając do tematu, bo trochę od niego odbiegłam, na stronie tkaniny.net znalazłam materiał w kolorowe kury który mnie zainspirował do stworzenia własnej odrobinę folkowej kury! Długo rozmyślałam, nad tym co jeszcze do rzeczonej kury dodać i z pomocą przybyła mi Marta która wymyśliła napis, efekt, na razie tylko wirtualny, możecie podziwiać na poniższym zdjęciu, co myślicie o takiej konfiguracji?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz