środa, 24 lutego 2016

Ogarnęła mnie niemoc twórcza

Ogarnęła mnie niemoc twórcza, i trwała by pewnie nadal gdyby nie pomysł aby przeczesywać otchłanie internetów w ramach inspiracji. Nikt z Was na pewno nie lubi tych okrągłych śladów na stole, szafce czy też innej powierzchni na której stawiamy kubek z naszym ulubionym ciepłym napojem, z doświadczenia wiem też jak trudno się takich śladów pozbyć. Każdy za to wie, że lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli w tym przypadku stosować podkładki, a do wyboru mamy wiele, z korka, ze szkła z tworzyw sztucznych, nigdy jednak nie pomyślałam, że podkładki można uszyć! I właśnie wczoraj przy tej mojej niemocy twórczej na taki pomysł się natknęłam i dzisiaj postanowiłam go zrealizować, po swojemu. Możecie więc obejrzeć materiałowe podkładki z serduszkami w okienku w kolorach zieleni i czerwieni, wariantów jest wiele, i na pewno na tym nie poprzestanę, jednak jak na razie przedstawiam to:





A tak ze strony technicznej to podkładki są czterowarstwowe i dość grube, myślę, że świetnie sprawdziłyby się jako drobny upominek na nowe mieszkanie, żeby nikt już nie musiał szorować tych kółek po kubkach :)

1 komentarz: