środa, 27 kwietnia 2016

A Wy co bardziej lubicie? Worki czy torby?

Dzisiaj trwało u mnie workowe szaleństwo, jak już kiedyś we wcześniejszym poście wspominałam, worki są świetną alternatywą dla torby, bo łatwiej nosić nam jakikolwiek ciężar jeśli jest równomiernie rozłożony na plecach. Nie muszą też być nudne, ja dzisiaj szalałam i powstało kilka ciekawych modeli. Piszcie co sądzicie i jak Wam się podoba. Wszelkie sugestie i komentarze są mile widziane, bo dzięki nim uda mi się lepiej trafiać w gusta ludzi, tworzę przecież dla Was:)


Na pierwszy ogień leci, kwiecisty worek z grubego płótna w stylu vintage, myślę, że świetnie sprawdzi się w wiosennych i letnich stylizacjach, no i oczywiście pomieści wszystkie nasze skarby!





A tutaj mój ulubiony w galaxy print! Nadruk wykonany ręcznie farbami do tkanin, całość wykonana z bardzo grubego obiciowego materiału, posiada podwójne rączki, nie straszne mu większe ciężary jak i kiepskie warunki pogodowe:)




Biało, błękitny pasiak z grubego płótna, idealny na plaże i żagle.




A na sam koniec odrobina uroczych flamingów na błękitnym tle na bawełnianym płótnie (dlaczego zawsze jak chcę mówić o flamingach to na usta cisną mi się pelikany albo tukany??)




2 komentarze:

  1. można uderzać na www.facebook.com/jeromins.factory wszystko od wzoru, przez kolor do rodzaju tkaniny można sobie u mnie dopasować:D

    OdpowiedzUsuń