piątek, 12 lutego 2016

Dlaczego to jest takie trudne?

Nie spodziewałam się, że zaprojektowanie geometrycznych zwierzaków okaże się łatwiejsze niż samo przeniesienie ich na materiał! Co ja się z nimi miałam! Zastanawiam się czy przy tych wzorach nie spróbować skorzystać z papieru termotransferowego. Nigdy nie korzystałam z tego typu pomocy a to może być ciekawe, mam w planach zakupić parę sztuk i nanieść grafikę na materiał przy ich pomocy, a potem testować wytrzymałość na pranie, bo o ile wzory wymagające mniej precyzji robię farbami i wyglądają świetnie, to te się po prostu nie sprawdzają. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć efekty wczorajszego posiedzenia z lisami, wydaje mi się, że je odratowałam, ale łatwo nie było i spędziłam nad tym wiele godzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz