poniedziałek, 28 marca 2016

Wielkanocny prezent i do czego można wykorzystać resztę barwników do jajek.

Święta, Święta i prawie po Świętach, ja udając się do rodzinnego domu postanowiłam wykonać coś dla Mamy, z materiału który bardzo jej się podobał tak więc powstały łapki do gorących rzeczy i cztery podkładki pod talerze w połączeniu z jednolitą tkaniną w kolorze bardzo ciemnego turkusu. Oczywiście jako, że moja Mama jest mistrzem krawiectwa i nie ma rzeczy której by nie uszyła to ja dając własnoręcznie uszyty prezent mam do niego wiele zastrzeżeń. Jednak po wstępnych oględzinach spodobał się, mi mimo wszystko nie podobają się pewne zmarszczki na podkładkach, które Mama wspaniałomyślnie puściła mimo oczu:D A co można zrobić z barwnikami, które zostały po malowaniu Wielkanocnych jajek? Małe worki z napisami! Zanurzałam je do połowy w kubkach z barwnikami a potem po prostu wysuszyłam, efekty możecie obejrzeć poniżej:)












2 komentarze: